Saturday, January 22, 2011

HaNgiN+GeRaM+MarAh+SaKiT Hati

Aku mg btol2 la geram ngan one guy nie... Ntah pe la dier nk sebuk sgt pasal idup aku???
My life kn... terpulang kt aku la cmne aku nk wat... nie x, dier lak duk sebuk2 ckp tue n ckp nie....
Yg aku paling sakit ati... Dier duk sebuk la ckp psl r/ship aku... Yer aku single... dah tue... ape kene mengena ngan ko lak??? xpayah la nk beria2 ckp lbh... konon nyer aku nie... rupe jer ade... tp tue pon x laku.. abis... ko sebuk pehal?? aku bukan nye jual muke kt ko pon.... eeeeeiiiiiii.....
marah sgt.... geraaammm... mau x terase org ckp tue... ape hak dier nk ckp cmtue kt aku??
n yg aku plg xpaham.. ape kaitan rupe ngan cinta?? bis tue... kalo sume org lawa ader bf...
cmne lak ngan nsb org yg kurang lawa nie??? ape2 jer la... physco agaknye mamat tue...

Yang aku bengang, dier xbis2 nk persoalkn tntg hal peribadi aku.... ape la mslh dier sbnrnye???
minat kt aku agaknye... mmg aku btol2 rase mrh sgt2... tahap kesabaran aku btol2 kene uji nie...
Marah n xde mood sgt2.... xtaw aku nk cite kt sape... jd sory la my blog.... nie le tempat aku nk melempiaskan marah aku... huk3.... sekurang2nyer lega la sket.....

No comments:

Post a Comment