Saturday, January 22, 2011

PeruBahaN

Semakin dewasa, pemikiran kite semakin berubah... termasukla aku... aku juga dpt rase sume tue.... doesn't mean to say that i'm totally great.. my i'm trying to be... huhu... for the last 23 years behind... aku taw cmne diri aku... ermmm... xperlu la aku selindung2... aku xde la berhati mulia sgt... sumtimes tue... ader jgk la hanginyer... biase la... dlu2.. wat ape2 ikot perasaan jer... lgsg xpk ape akn jd atau akibatnye... dats is my really2 bad attituted... ermmm.. aku taw jer sume nie...
kalo ade jer bnda xkene... mule la nk melenting x tentu psl... Ya Allah... ape la aku nie... Lgsg xleh nk bersbr... But... itu crite dlu...

For da past few years... i've started to change... bkn krn sesape... but i dunno... it felt like i have to change... i woke up one day... n started to realize... ihave to be different.. i have to change.. n mase tue... aku btol2 tanam azam... btol2 nk berubah...

Then, first skali... aku blaja control mrh aku... bukan kejap aku amik mase... but like everyone said... better late then never.. so aku ubh sket2.... blaja n trus blaja mengawal mrh... it was hard actually... yer la... kene control bnda yg kite dah slalu wat... tp semangat tue kne kuat... but now, aku rase prbhn tue.. dlu, tntg hal kecik pon...aku nk mrh... tp skang... aku dah mule berfikir dlu sblm wat pe2 tindakan.... Alhamdulillah.. At least aku cube perbaiki diri aku ke arah yg lbh baik... Tiap2 hari aku tanamkn dlm hati... Better memaafkn dr bermusuh... krn kemaafan tue akn wat ati kite tenang... Insyallah....

Aku xde la ckp aku baik skang... tp... skrg2nyer... aku cube memajukn diri aku ke tahap yg lbh baek... jika kuat smgt... segala ape yg dihajati... akn dpt diperolehi... n jgn lupe... Berdoa n memohon pd Nya.. Allah s.w.t.. krn dgn izinnye la... pintu ati nie terbuka untuk berubah dr kesilapan yg lalu....

No comments:

Post a Comment