Wednesday, January 19, 2011

Uiiihhh, mlm2 gini... xtaw aper nk wat... then Aku decide nk la mencoret sumthing kt blog nih...
aiyaaakkkk...tp xtaw nk ckp pe.. xterfikir lgsg nk tulis aper.. eh2... aper la yang aku duk bebel sorang2 nih...hhahaha.... Aku sbnrnyer dah dilanda kebosanan tahap melampau2... AARgggghhh..
Bile la aku nk dpt keje nie... tue la... dah elok2 dpt keje bebaek... Terpakse lak aku tolak... Aduiiii...
Tensyen pon ader... Dah bape lame aku duk menanam angur nih... yg aku taw... Skang aku nie dah pro n layak dpt sijil pengurusan umh tangge... heheh... Nk taw pe aktiviti seharian aku???
  • bgn pg2..slt subuh... pastue... tlg siapkan si tasha tue ke skola....
  • then..kemas umh... adoi... bsuh bju, sidai kaen, sapu umh...mop lantai...
  • dah ciap..aku rest jap... on9 ke... nengok tb ker...
  • tghri..tlg mak msk.. xpon kalo mak mls, aku ler yg take over masak...
  • siap2... g amik tasha kt skola....
  • pastue... 2.30 anta die g skola agame...
  • then 5.30 amik dier kt skola...
  • balik umh...wat air... sedia minum ptg....
  • n mlm.... sedia mkn mlm... waaahhhhh... dah cm isteri org kn???
itula sebahagian kegiatan aku... btol ler... cm dah pas jer nk kawen... tp...
xla sampai ke situ aku pk... kekasih hati pon x berjumpe lg....hahha.... aku nie...
umur dah nk mauk 24 tue... addddooiii....blom bertemu lg guy yg aku syg...
cmne nk kawen???huk3.... berangan jer la kn... bile la prince charming nk mai lamar aku...
adoi2... nie la akibat kebosanan melampau...
ape yg aku duk merapu ntah..... ish2... sarah2...

No comments:

Post a Comment