Monday, January 17, 2011

Pening2~~~

Lately...too many things comes around.. My gosh... Kepale rase mau pecah sudah... Bnyk mende aku kene pk... Bnyk mende aku kene settle kn.... Ohhhh... Life as a person is so complicated kn???
Kene pk tue.. kene pk nie... rase cm nk blk ke zaman kecik2 jer... xyah pk bnyk2.. maen jer keje nye.... Aper aku rase sbnrnye?? Its 2011 already... ape nie...aku dah nk msuk 24 years old... cm dah tua jer kn... but..nuthing pon yg ade dlm idup aku... aku rase lonely sgt2... before nie... xde lak rase cmnie... lately nie jer cmtue... aku pon xtaw ape hati aku fikir... kdg2 rase nk ber boyfren.. tp kdg2 aku rase cm xnk... ntahla... ramai juge yg cube mengintai peluang... walopon aku taw n phm, aku slalu wat2 xphm... bukan pe... aku pnh silap dlm wat plhn dlu... aku xnk la banana fruit 2 times..hahahah.. buka silap ape... aku xdpt phm ati aku... siape sbnrnye yg berada di hati aku.... adoiii...tetibe jiwang mood this mornink... gilos dah sarah nie... kalo la suatu hari cinta itu hadir dlm hidup aku.. biarla ianya dari insan yg benar2 ikhlas menerima diriku.. segale kekurangan n kelebihan aku... aku xnk kerana satu kekurangan, dier aku beralih arah mencari cinta ati yg laen... dan aku x mengharapkn lelaki yg kacak.. xmengharapkan lelaki yg kaya.. x mengharapkan lelaki yg berharta.. tp ckup la seorg lelaki yg mampu membuatkn aku tersenyum bahagia n gembira berada disisinye.. rase dihargai dan disayangi sepenuh hati oleh dirinye.... Errrmmmm... itu jer yg mampu ku doakan... Moga suatu hari nnt...hadir la seorang lelaki yg akan memegang erat tgnku... memimpinku ke jalan n rahmatMu Ya Allah.... Amin.... Cinta adalah suatu perasaan yg terlalu indah... tp kdg2 ianye juga mampu merobek dan melukai hati....
jika tiada lg kesefahaman... redhala dgn ketentuanNya.. sesungguhnye.. Allah la yg lebih mengetahui.... Moga kebahagiaan itu akan hadir buatku....

No comments:

Post a Comment